26 Ocak 2013 Cumartesi

Tren yolcuları !



2009 yerel seçimlerinde AKP’den aday gösterilmeyince Şanlıurfa’dan Bağımsız Belediye Başkanı adayı olan... Büyük sürpriz yaparak seçimi kazanan Ahmet Eşref Fakıbaba önceki gün eski yuvası AKP’ye döndü. AKP Grup Toplantısı’ndan önce yapılan rozet takma töreninde hemen yanıbaşındaki Başbakan Erdoğan’a bakarak duygularını dile getirdi:
“Sizleri, ailemi çok özlemiştim. Bana bu fırsatı verdiniz, size yürekten teşekkür ediyorum, minnettarım. Sizin hoşgörünüz, büyüklüğünüz bana bu fırsatı verdi.”


2009’da aday gösterilmediğinde aynı Fakıbaba ve aynı Erdoğan birbirleri için neler demişlerdi derseniz...
Recep Tayyip Erdoğan: “AKP treninden inen bir daha binemez. Çünkü bu bir takım oyunu. Yani seni belediye başkanı yaparken AK parti güzel de, değişiklik yapınca niye rahatsızlık duyuyorsun.”


Ahmet Eşref Fakıbaba: “Ben parti treninden indim, halkın trenine bindim. Halk kendisine yanlış yapmayanı treninden indirmez.”
Erdoğan ve Fakıbaba’ya yeni tren yolculuğunda başarılar...




.....................Melih Aşık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder